خرید لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی

خرید لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 2 مرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

گریدر از ماشین آلاتی است که در بخش عمران و راهسازی از آن استفاده ی زیادی می شود. گریدر ها برای انواع فعالیت های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از گریدر موجب سهولت در انجام کار های عمرانی می شود. این ماشین آلات دارای کارکرد بسیار عالی در بخش راهسازی هستند و گریدر ها متشکل از قطعاتی هستند که هر یک دارای کارایی خاصی هستند. فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین از طریق مرکز پارت یدک راهسازی ارائه می شود و شما می توانید انواع قطعات یدکی ماشین آلات سنگین مانند لوازم یدکی گریدر را از این مجموعه تهیه کنید.

خرید لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی

در صورتی که می خواهید خرید لوازم یدکی گریدر را به صورت اینترنتی انجام دهید ، از طریق سایت پارت یدک راهسازی می توانید خرید لوازم یدکی گریدر را با مناسب تری قیمت انجام دهید. این مجموعه تنوع بالایی از قطعات گریدر را ارائه می کند. در مرکز پارت یدک راهسازی فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین در برند های معتبر در نظر گرفته شده است. هر یک از قطعات ارائه شده توسط این مجموعه در برند های معتبر بوده و با بهترین کیفیت ارائه می شوند. شما از طریق سایت این مجموعه می توانید به صورت اینترنتی خرید لوازم یدکی گریدر را انجام دهید، برای این کار کافیست تا به سایت لوازم یدکی گریدر مراجعه کنید و با تماس با همکاران ما ، خرید قطعات گریدر و قطعات سایر ماشین آلات مورد نظر را انجام دهید. قطعاتی که توسط مرکز پارت یدک راهسازی ارائه می شود در نمونه ی اصلی بوده و این قطعات به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می گردد  خرید اینترنتی بسیار ساده بوده و امکانی را فراهم می نماید که افراد بتوانند بسیار ساده خرید لوازم یدکی گریدر را انجام دهند. در مورد قیمت قطعات گریدر باید بگوییم، قیمت قطعات گریدر از مهم ترین موارد در خرید لوازم یدکی گریدر است که باید به آن توجه داشته باشید و باید دقت کنید که لوازم یدکی گریدر بسیار ارزان که در بازار با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسد ، قطعات تقلبی هستند.

لوازم یدکی گریدر

انواع لوازم یدکی گریدر

 قطعات گریدر شامل قطعات و اجزای مختلفی است که برای تعمیر، نگهداری و عملکرد صحیح دستگاه گریدر مورد استفاده قرار می ‌گیرند. فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین از طریق مراکز مختلف ارائه دهنده ی قطعات ماشین آلات سنگین با قیمت مختلف انجام می گیرد. برخی از مهم ‌ترین لوازم یدکی گریدر عبارتند از :

  • چرخ‌ ها و لاستیک‌ها تایرها، رینگ‌ها و سیستم تعلیق
  • تیغه‌ ها:  تیغه‌ های گریدر بخش مهمی از ان ماشین ها هستند که برای تسطیح و شکل ‌دهی زمین استفاده می ‌شوند.
  • موتور: موتور بخش اصلی در گریدر است و قطعات مربوط به موتور مانند پیستون، رینگ، یاتاقان و غیره را تشیل می دهد.
  • سیستم هیدرولیک: قطعات گریدر در بخش هیدرولیک شامل پمپ ‌ها، شیر ها، سیلندر ها و شلنگ ‌های هیدرولیک است.
  • سیستم الکتریکی: یکی از بخش های گریدر ، بخش الکتریکی است که شامل باتری، استارتر، آلترناتور و سیم ‌کشی می باشد.
  •  فیلترها : فیلتر ها در گریدر شامل فیلتر روغن، هوا و سوخت می باشند.
  • سیستم انتقال قدرت: این بخش از گریدر ها شامل گیربکس، کلاچ، شافت ‌ها و دیفرانسیل می باشد.
  •  قطعات بدنه: قطعات بدنه گریدر بخش مهمی از این ماشین هستند که شامل کابین، درب ‌ها، شیشه ‌ها و آینه ‌ها می باشد.
  •  سیستم ترمز: سیستم ترمز به عنوان بخشی مهم در میان لوازم یدکی گریدر شامل لنت ‌ها، دیسک ‌ها و کالیپر ها می باشد.
  •  سیستم کنترل: سیستم کنترل از بخش های مهم در قطعات گریدر است که شامل جوی ‌استیک ‌ها، پدال‌ ها و اهرم‌ های کنترل است.

    هر یک از این لوازم یدکی برای حفظ کارایی و عملکرد مناسب گریدر ضروری هستند. استفاده از قطعات با کیفیت و تعویض به موقع آنها می ‌تواند عمر مفید گریدر را افزایش داده و از خرابی‌ های جدی جلوگیری کند. برای خرید لوازم یدکی گریدر برند های زیادی وجود دارد که هر یک کیفیت های مختلفی دارند. برند های معتبر دارای تولیدات با کیفیت هستند و این قطعات کارایی بسیار بهتری دارند. همچنین استفاده از قطعات گریدر با کیفیت بالا به دلیل دوام بالاتر ، موجب کاهش خرید های پی در پی می شود. فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین توسط این مجموعه با کیفیت بسیار عالی ارائه می گردد.

لوازم یدکی گریدر

تیغه‌ از مهم ترین لوازم یدکی گریدر

اهمیت تیغه گریدر در این ماشین بسیار زیاد است. این قطعه مستقیما با خاک در تماس بوده و وظیفه ‌ی اصلی تسطیح، برش و جابجایی خاک را بر عهده دارد.  جنس لوازم یدکی گریدر معمولا از فولاد سخت و مقاوم به سایش است تا دوام بالایی داشته باشد. در گریدر انواع  تیغه ‌ها می ‌توانند صاف یا دندانه‌ دار باشند و هر کدام برای کاربرد های خاصی مناسب هستند.  قابلیت تنظیم تیغه ‌ها از نظر زاویه و ارتفاع انجام پذیر است که این امر دقت عملیات را افزایش می ‌دهد و می توان برای امور مختلف عمرانی از تیغه مناسب استفاده نمود.  تعویض و نگهداری لبه‌ های تیغه به دلیل این است که به مرور زمان تیغه فرسوده می ‌شوند و نیاز به تعویض یا تیز کردن دارند. اندازه طول تیغه با توجه به مدل گریدر متفاوت است.  اهمیت کیفیت قطعات گریدر بسیار مهم است و باید ب آن توجه داشته باشید. با توجه به این که مراکزختلف در زمینه ی فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت دارند، خرید قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است تا با ید از فروشندگان معتبر بتوان نمونه ی اصلی قطعات یدکی را تهیه کرد.

 انواع لوازم یدکی گریدر

  • قطعات موتور
        
    پیستون و رینگ ، میل لنگ و یاتاقان‌ها،  سرسیلندر و واشر سرسیلندر، سوپاپ‌ها و فنرهای سوپاپ، پمپ روغن و واتر پمپ
      
  • سیستم هیدرولیک
         
    پمپ هیدرولیک،  شیرهای کنترل، سیلندر های هیدرولیک، شلنگ ‌ها و اتصالات، فیلتر روغن هیدرولیک
     
  •  سیستم انتقال قدرت
         
    گیربکس و قطعات داخلی آن،  کلاچ و دیسک کلاچ،  شافت‌ های انتقال نیرو، دیفرانسیل و چرخ دنده‌ های آن
      
  • سیستم تعلیق و فرمان
         
    جک ‌های تعلیق،  بوش‌ ها و اتصالات،  سیبک ‌ها و میله‌ های فرمان، پمپ فرمان هیدرولیک

  •   سیستم الکتریکی
         
    آلترناتور ،  استارتر،  باتری،  سنسورها و رله ‌ها، چراغ‌ ها و لامپ ‌ها
     
  •  سیستم خنک‌کننده
         
    رادیاتور ، ترموستات، فن و تسمه فن

  •   سیستم سوخت‌رسانی
         
    پمپ سوخت، انژکتور ها، فیلتر سوخت

  •  قطعات مصرفی
         
    فیلتر هوا،  تسمه‌ ها، روغن‌ ها و گریس ‌ها

  •   قطعات بدنه و کابین
         
    شیشه ‌ها و آینه‌ ها،  درب ‌ها و قفل‌ ها،  صندلی اپراتور
     
  • ابزارهای کاری
         
    تیغه‌ ها و لبه ‌های برش، پین ‌ها و بوش ‌های اتصال تیغه،  ناخن‌های ریپر

لوازم یدکی گریدر

توجه داشته باشید که کیفیت قطعات یدکی بسیار مهم است. استفاده از قطعات اصلی یا با کیفیت مشابه، عملکرد بهتر و عمر طولانی ‌تر گریدر را تضمین می ‌کند. همچنین، برنامه تعمیر و نگهداری منظم می‌ تواند نیاز به تعویض قطعات را کاهش دهد و هزینه‌ های عملیاتی را کمتر نماید. فروشگاه پارت یدک راهسازی از مراکز بزرگ فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین مانند قطعات گریدر است که سال ها در این حوزه فعالیت داشته و می تواند بهترین قطعات چنین ماشین الاتی را ارائه نماید. فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین مانند لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی انجام می گیرد. مرکز پارت یدک راهسازی توانسته با ارائه ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ، رضایت مشتریانش را به دست آورد.

https://partyadakrahsazi.com/

آخرین اخبار
خرید ترازوی دیجیتال فروش نایلون عریض با بهترین قیمت فروش مستقیم توربو شارژ جک s5 فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین قیمت خرید لاستیک کومهو با بهترین کیفیت لوازم یدکی گریدر و انواع آن لاستیک نکسن و ویژگی های مهم آن کوپلینگ لاستیکی و مزایای آن فروش اقساطی کرمان خودرو و شرایط آن نایلون حبابدار و ویژگی های آن زغال لیمو و انواع آن شارژ کپسول آتش نشانی با مناسب ترین قیمت لوازم یدکی قطعات بسترن و انواع آن پرسلان بر و کاربرد آن بررسی ویژگی های ویدئو پروژکتور Owlenz کفش ایمنی چه موارد کاربردی دارد؟ فروش اقساطی سایپا و مزایای آن طرح توجیهی و تاثیر آن بر کسب و کار ها خرید لاستیک دانلوپ برای خودروهای پژو کوپلینگ فلزی و ویژگی های آن سرامیک بر و استفاده از آن نایلون استرچ چه مشخصات فنی و کاربردی دارد دستکش ایمنی و مزایای آن خرید اقساطی ایران خودرو خرید لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن تجهیزات ایمنی و انواع آن انواع خدمات زغال و انواع آن انواع خدمات و تجهیزات ساختمان فروش اقساطی خودرو و شرایط آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن کمپرسور و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن ترازو و انواع آن باسکول و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن لاستیک‌ و انواع آن
کمپرسورماشین آلات راهسازینایلون حبابدارپوکه معدنینایلون شیرینگکاغذ دیواریپوستر دیواریویدئو پروژکتورترازوباسکولپوشاکلوازم یدکی بسترنلاستیکتجهیزات ایمنیگردشگریتجهیزات آشپزخانه صنعتیفروش اقساطی خودروخدمات و تجهیزات ساختمانزغالخدمات