کوپلینگ لاستیکی و مزایای آن

کوپلینگ لاستیکی و مزایای آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 26 شهریور 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کوپلینگ لاستیکی یکی از قطعات مهم در تجهیزات صنعتی است که بر روی عملکرد سیستم ها مکانیکی تاثیر می گذارد. کوپلینگ لاستیکی محرک میان شفت ها بوده و موجب انتقال نیرو از شفتی به شفت دیگر می شود. استفاده از کوپلینگ لاستیکی ها بسیار زیاد است و این قطعه توانسته کارایی تجهیزات را افزایش دهد و موجب کاهش هزینه ها شود. کوپلینگ ها در انواع دسته بندی های کوپلینگ لاستیکی و کوپلینگ فلزی هستند که هر یک از این انواع برای مصارف مفید واقع شده اند. در حال حاضر شاهد افزایش استفاده از این قطعه در ماشین آلات هستیم. افرادی که قصد خرید کوپلینگ لاستیکی مانند کوپلینگ نورمکس را دارند از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس می توانند خرید کوپلینگ لاستیکی را انجام دهند. این مجموعه فروش کوپلینگ لاستیکی مانند کوپلینگ NORMEX را متناسب با نیاز مصرف کنندگان فراهم نموده است.

خرید کوپلینگ لاستیکی

کاربرد کوپلینگ لاستیکی

کوپلینگ لاستیکی عنصر مهمی در راه اندازی سیستم ها مختلف بوده و استفاده از کوپلینگ لاستیکی موجب انتقال نیروی محرکه می شود به طوری که کوپلینگ لاستیکی می تواند ناهمراستایی ها را جبران کنند و دارای انعطاف بسیار زیادی است. برای انتقال نیروی محرکه از بخشی از ماشین به بخشی دیگر ، استفاده از کوپلینگ لاستیکی انجام می گیرد. در موتور ، پمپ ، کمپرسور و سایر قطعات مکانیکی از کوپلینگ لاستیکی ها استفاده می شود. استفاده از کوپلینگ لاستیکی برای جابجایی ارتعاشات در درون سیستم انجام می گیرد. کوپلینگ لاستیکی قطعه ای است که جذب کننده ارتعاشات است و لرزش ها را جذب می نماید. کوپلینگ لاستیکی عامل جذب کننده ی ارتعاشات است و نقش سازنده ای در انتقال نیرو و کاهش آسیب های قطعه شده است. کوپلینگ‌ های لاستیکی مانند کوپلینگ نورمکس برای انتقال گشتاور و نیرو به صورت روان و ایمن به کار می‌ رود. انتقال نیرو توسط کوپلینگ لاستیکی میان شفت‌ ها که دارای ناهماهنگی زاویه‌ ای ضربه و ارتعاش هستند انجام پذیر است. به طور کلی تمام کوپلینگ‌ ها دارای عملکرد انتقال نیرو و جبران حرکت محوری و تطبیق نام هماهنگی هستند اما کوپلینگ‌ ها در انواع کوپلینگ فلزی و کوپلینگ لاستیکی به تولید می‌ رسند که کوپلینگ‌ های فلزی برای شفت‌ های همتراز و هم راستا به کار می‌ رود اما از کوپلینگ لاستیکی می‌ توان برای شفت‌ هایی که دارای ناهماهنگی هستند استفاده کرد. در واقع کوپلینگ‌ ها برای جذب ارتعاش و لرزش‌ ها به کار می‌ روند. شفت‌ ها که شامل محرک و متحرک هستند، با استفاده از کوپلینگ‌ ها به یکدیگر متصل می‌ شود. اگر اتصال انتهای شفت‌ های ناهم محور و ناهمراسا را بخواهیم انجام دهیم که دارای ناترازی به صورت محوری یا موازی ، زاویه‌ ای ، ترکیبی یا مختلط باشد ، از کوپلینگ NORMEX استفاده می‌ کنیم.

خرید کوپلینگ لاستیکی

استفاده از کوپلینگ لاستیکی ها در صنایع مختلف مشاهده می شود و بر حسب استفاده از کوپلینگ لاستیکی ، نوع کوپلینگ مورد نیاز متفاوت خواهد بود. در ادامه به برخی از مصارف کوپلینگ لاستیکی همچون کوپلینگ نورمکس می پردازیم:

خرید کوپلینگ نورمکس

  • خودروسازی

در صنعت خودرو سازی استفاده از کوپلینگ لاستیکی برای جذب ارتعاشات و لرزش ها انجام می گیرد. استفاده از کوپلینگ موجب می شود انتقال و جابجایی ارتعاشات بین قطعات مختلف صورت گیرد. استفاده از کوپلینگ نورمکس موجب می شود که آسیب قطعات کاهش پیدا کند.

  • ماشین آلات

در صنایع ماشین آلات ، استفاده از کوپلینگ لاستیکی انجام می گیرد. کوپلینگ لاستیکی به منظور انتقال گشتاور و جذب لرزش ها به کار می رود. به این صورت از آسیب به قطعات جلوگیری می شود.

  • پمپ و کمپرسور

استفاده از کوپلینگ لاستیکی در پمپاژ و کمپرسور بسیار رایج است. کاربرد گسترده ای از کوپلینگ لاستیکی را در چنین مصارفی داریم. استفاده از کوپلینگ NORMEX موجب می شود که از آسیب به قطعات جلوگیری کرد و انتقال نیرو را انجام داد.

خرید کوپلینگ نورمکس با قیمت ارزان

برای خرید انواع قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی از طریق مجموعه‌ های ارائه دهنده چنین کالا هایی می‌ توانید به راحتی و به صورت اینترنتی خریدتان را انجام دهید. در خرید اینترنتی شما کمترین زمان را به خریدتان اختصاص می‌ دهید و به فروشندگان مختلف در سراسر کشور دسترسی دارید. با توجه به اینکه امکان دسترسی به فروشگاه‌ های معتبر از طریق اینترنت وجود دارد ، شما به راحتی می‌ توانید خرید کوپلینگ نورمکس را از چنین مجموعه‌ هایی انجام دهید.‌ شرکت کیهان افزار زاگرس یکی از مراکز معتبر فروش قطعات اتوماسیون صنعتی است که فروش کوپلینگ‌ ها را عرضه می دارد. برای خرید کوپلینگ نورمکس با قیمت ارزان نیاز به مراجعه به مراکز پخش کوپلینگ لاستیکی را دارید. مراکزی که فروش مستقیم کوپلینگ لاستیکی را ارائه می دهند. امکان قیمت گذاری مناسب تری را دارند و بدین ترتیب شما از طریق این مجموعه ها می توانید خرید کوپلینگ لاستیک را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید. شرکت کیهان افزار زاگرس از مجموعه های معتبر و قدیمی در حوزه فروش کوپلینگ ها است. این مجموعه انواع کوپلینگ لاستیکی و کوپلینگ فلزی ها با کیفیت بسیار عالی را ارائه می کند. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید انواع محصولات را مشاهده کنید و نسبت به خرید غیرحضوری اقدام کنید.  

فروش کوپلینگ نورمکس با کیفیت

قیمت از مهمترین موارد در خرید کوپلینگ لاستیکی است و اگر به بازار برای خرید کوپلینگ نورمکس مراجعه کرده باشید با قیمت‌ های مختلفی روبرو می‌ شوید. هر یک از مجموعه‌ ها قیمتی را برای محصولاتشان ارائه می‌ کنند، به طور کلی قیمت کوپلینگ لاستیکی با توجه به برند و نوع و کاربرد آن در نظر گرفته می‌ شود. در این مجموعه به دلیل پخش مستقیم کوپلینگ ها بهترین قیمت کوپلینگ نورمکس در نظر گرفته شده است. در خرید کوپلینگ نورمکس باید دقت کنید که کوپلینگ‌ های لاستیکی در انواع مختلف تولید می‌ شوند و برای مصارف مختلف از آنها می‌ توان بهره برد، به همین دلیل با کسب اطلاعات درباره کوپلینگ‌ ها می‌ توانید نوع مناسبی از آن را تهیه نمایید. فروش کوپلینگ لاستیکی و کوپلینگ فلزی توسط شرکت کیهان افزار زاگرس انجام می‌ گیرد و این مجموعه همواره سعی داشته مناسب‌ ترین قیمت‌ ها را ارائه کند. برای اطلاع از قیمت کوپلینگ لاستیکی با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خرید کوپلینگ لاستیکی

مزایای کوپلینگ لاستیکی

از مزایای کوپلینگ لاستیکی می‌ توان به اتصال تجهیزات دوار اشاره کرد که این دو قطعه حرکات ارتعاشی دارند و به صورت جداگانه ساخته شده‌ اند بنابراین می‌ تواند برای این تجهیزات مانند شفت خروجی موتور و ژنراتور به کار رود. هم تراز و هم محور کردن موتور از وظایف کوپلینگ لاستیکی می‌ باشد. این کوپلینگ ها ضربات وارده به سیستم انتقال نیرو و همچنین ارتعاشات را از بین می‌ برد با استفاده از کوپلینگ لاستیکی هزینه‌ ها کاهش پیدا می‌ کند و هزینه‌ های نگهداری و تعویض قطعات را پایین می‌ آورید. از مزایای کوپلینگ نورمکس NORMEX  می‌ توان به مراقبت از تجهیزات دوار در مقابل فشار زیاد و اضافه بار اشاره کرد که بسیار مهم است و موجب می‌ شود که قطعات دوام بالاتری داشته باشند، همچنین از مزیت‌ های دیگر کوپلینگ لاستیکی تغییر خواص ارتعاشی تجهیزات دوار است. همچنین انتقال نیرو بین دو شفت به وسیله کوپلینگ لاستیکی انجام می‌ گیرد. برای خرید کوپلینگ لاستیکی از طریق سایت مجموعه کیهان ابزار زاگرس به راحتی به این مجموعه دسترسی دارید. این مجموعه مرکز پخش کوپلینک و انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی می‌ باشد. بنابراین با خرید کوپلینگ لاستیکی از طریق این مجموعه می‌ توانید با مناسب‌ ترین قیمت خریدتان را انجام دهید.

آخرین اخبار
خرید ترازوی دیجیتال فروش نایلون عریض با بهترین قیمت فروش مستقیم توربو شارژ جک s5 فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین قیمت خرید لاستیک کومهو با بهترین کیفیت لوازم یدکی گریدر و انواع آن لاستیک نکسن و ویژگی های مهم آن کوپلینگ لاستیکی و مزایای آن فروش اقساطی کرمان خودرو و شرایط آن نایلون حبابدار و ویژگی های آن زغال لیمو و انواع آن شارژ کپسول آتش نشانی با مناسب ترین قیمت لوازم یدکی قطعات بسترن و انواع آن پرسلان بر و کاربرد آن بررسی ویژگی های ویدئو پروژکتور Owlenz کفش ایمنی چه موارد کاربردی دارد؟ فروش اقساطی سایپا و مزایای آن طرح توجیهی و تاثیر آن بر کسب و کار ها خرید لاستیک دانلوپ برای خودروهای پژو کوپلینگ فلزی و ویژگی های آن سرامیک بر و استفاده از آن نایلون استرچ چه مشخصات فنی و کاربردی دارد دستکش ایمنی و مزایای آن خرید اقساطی ایران خودرو خرید لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن تجهیزات ایمنی و انواع آن انواع خدمات زغال و انواع آن انواع خدمات و تجهیزات ساختمان فروش اقساطی خودرو و شرایط آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن کمپرسور و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن ترازو و انواع آن باسکول و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن لاستیک‌ و انواع آن
کمپرسورماشین آلات راهسازینایلون حبابدارپوکه معدنینایلون شیرینگکاغذ دیواریپوستر دیواریویدئو پروژکتورترازوباسکولپوشاکلوازم یدکی بسترنلاستیکتجهیزات ایمنیگردشگریتجهیزات آشپزخانه صنعتیفروش اقساطی خودروخدمات و تجهیزات ساختمانزغالخدمات