لوازم یدکی گریدر و انواع آن

لوازم یدکی گریدر و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 4 مهر 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

گریدر از ماشین آلات بسیار پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی و راهسازی می باشد. گریدر ها ماشین های پر قدرتی هستند که از قطعات مختلفی ساخته شده اند. هر یک از اجزای گریدر نقش مهمی دارد و در صورت عدم کارکرد صحیح در کارکرد ماشین اختلال ایجاد می شود. به همین دلیل ماشین آلاتی مانند گریدر ها نیاز به نگهداری و سرویس های دوره ای دارند. استفاده از گریدر ها برای تنظیم شیب و تسطیح خاک بسیار رایج است و این ماشین برای ساخت بستر برای ساخت سازه ها و راه ها بسیار کاربردی است. شکل بندی و تنظیم در هر لایه از زمین به واسطه ی گریدر ها امکان پذیر است. به طور کلی گریدر ها در 4 نوع هستند که شامل گریدر بدون موتور ، گریدر با موتور ، گریدر های سبک و گریدر های سنگین می باشد که هر یک از این گریدر ها نیز به دسته بندی هایی تقسیم بندی می شوند.

برای کارکرد مطلوب گریدر ها ، نیاز است که از قطعات اصل و با کیفیت استفاده شود. گریدر ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند که از این مزایا می توان به قابلیت دور زدن ، قابلیت تنظیم چرخ های جلویی ، نیاز به یک راننده و هدایت گر ، قابلیت تنظیم تیغه برای شیب دهی به جاده ، هزینه ی کم بهره برداری و... اشاره کرد. به همین دلیل این ماشین در محیط های ساخت و ساز بسیار مشاهده می شود. لوازم یدکی گریدر باید مقاوم و مستحکم باشند تا در شرایط سخت کاری گریدر دچار آسیب نشوند.

لوازم یدکی گریدر

فروش عمده قطعات ماشین آلات سنگین همچون لوازم یدکی گریدر از طریق مرکز پارت یدک راهسازی با مناسب ترین قیمت ارائه می شود و این مجموعه انواع قطعات مناسب با ماشین آلات مختلف را ارائه می کند. برای خرید قطعات گریدر و سایر ماشین الات می توانید از طریق این مجموعه خریدتان را با بهترین قیمت انجام دهید.

انواع لوازم یدکی گریدر

گریدر ها از قطعات و اجزای مختلف ساخته شده اند. قطعات و لوازم یدکی گریدر متفاوت با سایر ماشین الات راهسازی است و بخش های مختلف گریدر ها همچون لاستیک ها ، موتور، کابین ، هیدرولیک ، ترمز و.. مهم هستند. فروش عمده قطعات ماشین آلات سنگین با قیمت مناسب تر از طریق برخی از مجموعه ها ارائه می گردد که یکی از این مراکز معتبر ، مرکز پارت یدک راهسازی است. در این مقاله می خواهیم به لوازم یدکی گریدر بپردازیم و با اهمیت این قطعات آشنا شویم. در ادامه برخی از قطعات گریدر مهم را نام می بریم:

  • شاسی و بدنه

شاسی و بدنه از اجزای مهم در گریدر ها هستند. شاسی و بدنه در قدرت مانور گریدر موثر بوده و انواع گریدر ها در دو نوع کمر شکن و مستقیم می باشد.

  • تیغه

تیغه از قطعات گریدر است که این تیغه در حالت های مختلف قرار گرفته و موجب تنظیم شیب بندی می شود. تیغه گریدر در انواع لبه‌ های مستقیم و منحنی می باشد که در ارتفاع و ضخامت‌ های مختلف می باشد. تیغه هایی که نازک تر هستند مناسب برای کار های ظریف می باشند و تیغه ها ضخیم تر ، دارای مقاومت بالایی می باشد.

  • چرخ

قطعا یکی از بخش های گریدر ها ، چرخ های آن است. چرخ ها وظیفه ی بخش حرکتی گریدر را بر عهده دارند. بهتر است در خرید چرخ ها دقت داشته باشید که تمامی چرخ ها به یک اندازه باشند. البته در مواردی چرخ های جلویی کوچک تر انتخاب می شوند.

  • کلاج و موتور

کلاج و موتور از لوازم یدکی گریدر هستند که برای حرکت این ماشین مهم هستند. این بخش از ماشین بسیار حساس بوده و باید به صورت مرتب چک شود.

  • سیستم حرکتی

در سیستم حرکتی گریدر ها ، از 6 تا 9 دنده جلو و همچنین 2تا 9 دنده عقب استفاده می شود .

لوازم یدکی گریدر

فروش عمده قطعات ماشین آلات سنگین

همان طور که گفته شد، استفاده از قطعات با کیفیت موجب کارکرد بهتر گریدر می شود و نیاز است که قطعات دارای کارکرد مطلوبی باشد تا کارکرد ماشین مورد قبول واقع شود. گریدر ها ابر اساس نوعی که دارند ، دارای قطعات متفاوت هستند و نیاز است که با توجه به نوع و مدل این ماشین اقدام به خرید لوازم یدکی گریدر نمایید. برند های زیادی در زمینه ی تولید قطعات گریدر وجود دارد که برخی از برند ها دارای قطعات با کیفیت تری هستند. به همین دلیل استفاده از این قطعات موجب افزایش دوام و طول عمر قطعه می شود. فروش عمده قطعات ماشین آلات سنگین از طریق مراکزی که واردات و پخش قطعات ماشین آلات راهسازی را ارائه می دهند، انجام می گیرد و چنین مجموعه هایی بهترین قیمت قطعات گریدر را ارائه می کنند. مرکز پارت یدک راهسازی سال هاست در حوزه ی فروش قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت داشته و با پخش مستقیم قطعات گریدر و سایر ماشین الات راهسازی یکی از بهترین مراکز فروش عمده قطعات ماشین آلات سنگین می باشد. جهت خرید لوازم یدکی گریدر از طریق سایت پارت یدک امکان ثبت سفارش آنلاین را دارید. خرید غیر حضوری از سراسر کشور انجام پذیر است و امکان سهولت در خرید را برای مشتریان ایجاد نموده است . از طریق خرید اینترنتی لوازم یدکی گریدر می توانید به راحتی و به سرعت انواع قطعات مورد نیاز را تهیه کنید.

خرید قطعات گریدر از مراکز معتبر

 فروش قطعات گریدر در انواع مدل ها و توسط مرکز پارت یدک راهسازی ارائه می شود. گریدر به عنوان ماشینی که در فعالیت های عمرانی از آن استفاده می شود نیاز به قطعاتی مقاوم و بادوام دارد و در صورتی که بتوانید از قطعات با کیفیت در این ماشین استفاده کنید، کارکرد بسیار عالی را مشاهده خواهید کرد. لوازم یدکی گریدر از آلیاژ های مقاوم ساخته می شوند و این قطعات بسیار ماندگار هستند. در زمانی که هر یک از لوازم یدکی گریدر دچار آسیب گردد نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه پیدا خواهید کرد. در مواردی با استفاده از تعمیرات ، لوازم یدکی گریدر مجدد مورد استفاده قرار می گیرند اما اگر آسیب برطرف نشود و یا قطعات گریدر دچار شکستگی و نقص فنی باشند، نیاز به خرید قطعات گریدر جدید و تعویض با قطعات قبلی را دارید.

لوازم یدکی گریدر

در صورت نیاز به خرید قطعات گریدر نیاز است که با مراجه به فروشندگان قطعات ماشبن آلات راهسازی نسبت به تمامی قطعات مراجعه نمایید. فروشندگان قطعات ماشین آلات راهسازی قطعات بیل مکانیکی ، قطعات گریدر ، قطعات لودر، قطعات لیفتراک ، قطعات بلدوزر و .... را ارائه می کنند. با مراجعه به چنین مجموعه هایی با انتخاب یک برند خوب می توانید نسبت به خرید قطعات گریدر اقدام نمایید. مراکزی که فروش عمده قطعات ماشین آلات سنگین را ارائه می کنند ، قیمت های مناسبی را در نظر می گیرند زیرا فروش به صورت بدون واسطه انجام گرفته و با حذف واسطه ها ، قیمت ها کاهش پیدا می کند. مرکز پارت یدک راهسازی در این مقاله به شما معرفی شد زیرا این مجموعه یک فروشگاه کامل برای خرید قطعات ماشین آلات راهسازی می باشد و برای خرید قطعات هر یک از ماشین آلاتتان می توانید به سایت پارت یدک راهسازی مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. این مجموعه بهترین قیمت ها را در کنار کیفیت بالایی قطعات ارائه می کند. قطعات ارائه شده توسط این فروشگاه ، همگی در نوع اصلی و با کیفیت هستند.

آخرین اخبار
خرید ترازوی دیجیتال فروش نایلون عریض با بهترین قیمت فروش مستقیم توربو شارژ جک s5 فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین قیمت خرید لاستیک کومهو با بهترین کیفیت لوازم یدکی گریدر و انواع آن لاستیک نکسن و ویژگی های مهم آن کوپلینگ لاستیکی و مزایای آن فروش اقساطی کرمان خودرو و شرایط آن نایلون حبابدار و ویژگی های آن زغال لیمو و انواع آن شارژ کپسول آتش نشانی با مناسب ترین قیمت لوازم یدکی قطعات بسترن و انواع آن پرسلان بر و کاربرد آن بررسی ویژگی های ویدئو پروژکتور Owlenz کفش ایمنی چه موارد کاربردی دارد؟ فروش اقساطی سایپا و مزایای آن طرح توجیهی و تاثیر آن بر کسب و کار ها خرید لاستیک دانلوپ برای خودروهای پژو کوپلینگ فلزی و ویژگی های آن سرامیک بر و استفاده از آن نایلون استرچ چه مشخصات فنی و کاربردی دارد دستکش ایمنی و مزایای آن خرید اقساطی ایران خودرو خرید لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن تجهیزات ایمنی و انواع آن انواع خدمات زغال و انواع آن انواع خدمات و تجهیزات ساختمان فروش اقساطی خودرو و شرایط آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن کمپرسور و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن ترازو و انواع آن باسکول و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن لاستیک‌ و انواع آن
کمپرسورماشین آلات راهسازینایلون حبابدارپوکه معدنینایلون شیرینگکاغذ دیواریپوستر دیواریویدئو پروژکتورترازوباسکولپوشاکلوازم یدکی بسترنلاستیکتجهیزات ایمنیگردشگریتجهیزات آشپزخانه صنعتیفروش اقساطی خودروخدمات و تجهیزات ساختمانزغالخدمات