فروش نایلون عریض با بهترین قیمت

فروش نایلون عریض با بهترین قیمت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 14 مهر 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

نایلون عریض یکی از نایلون هایی است که برای مصارف متعدد از آن استفاده می شود. نایلون عریض از پلی اتیلن ساخته می شود که در عرض های مختلف بیش از یک متر به صورت طاقه موجود است. این نایلون به عرض زیاد شناخته می شود. این نایلون ها معمولا در عرض های 1 تا 2 متر بسیار کاربردی هستند و همچنین ضخامت های مختلفی برای نایلون عریض در نظر گرفته شده است. ضخامت این نایلون از 30 تا 500 میکرون قابلیت تولید دارد. انتخاب و خرید نایلون عریض باید با توجه به نوع مصارف و موارد استفاده از آن صورت گیرد. بنابراین شما باید با توجه به مصارفتان ، خرید نایلون عریض را در نوع مناسب و کاربردی انجام دهید. در تولید نایلون عریض از مواد اولیه پتروشیمی با گرید های مختلف استفاده می شود و برای ترکیب این مواد نیز به دانش و تجربه ی بالا نیاز است و پس از ترکیب مواد اولیه ، استفاده از دستگاه میکسر انجام می گیرد تا ترکیب کمباین شود و یکنواخت گردد. مواد اولیه ترکیب شده به سمت قیف های دستگاه می رود و از قیف به داخل ماردون دستگاه ورود پیدا می کنند که در این بخش با حرارت دادن به مواد اولیه ی نایلون کشاورزی ، ماده مذاب حاصل می گردد. از سیستم باد و دمشی برای بیرون راندن مواد مذاب استفاده می شود. سپس مواد مذاب به صورت حباب درامده و با عبور از دستگاه ها و نورد ها حالت سرد به خود گرفته و نایلون ها تشکیل می شوند.

نایلون عریض

برای خرید نایلون عریض از طریق سایت دریا پلاستیک امکان خرید نایلون عریض با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. این مجموعه فروش نایلون عریض را به بدون واسطه ارائه می کند.

موارد استفاده از نایلون عریض 

از نایلون عریض برای موارد مختلف استفاده می شود و این نایلون ها بسیار کاربردی هستند. نایلون عریض به دلیل پهنای زیادی که دارد می تواند بخش زیادی از سطح را پوشش دهد. در ادامه به موارد استفاده از نایلون عریض می پردازیم:

  • پوشش پالت، جعبه و کالا های مختلف
  • استفاده از نایلون عریض لوله ای برای انتقال آب کشاورزی
  • استفاده از نایلون کشاورزی برای ایجاد پوشش سقف و دیوارهای گلخانه
  • به عنوان پوشش برای کالا هایی که در فضای باز هستند از نایلون عریض استفاده می شود.
  • برای پوشش دهی و بسته بندی انواع صیفی جات از نایلون عریض استفاده می شود.
  • به عنوان بسته بندی و پوشش لوله، پروفیل، درب و پنجره و... از این نایلون می توان بهره برد.
  • برای پوشش دهی به نمای ساختمان های در حال ساخت از نایلون عریض استفاده می شود.
  • نایلون عریض به عنوان عایق فونداسیون در ساخت و ساز ها به کار می رود.
  • استفاده از نایلون عریض و کاربرد آن در عایق اماکن، تجهیزات و فضا های مختلف بسیار رایج است.

افزودنی های نایلون عریض

برای این که نایلون کشاورزی برای موارد مختلف کاربردی واقع شود ، از افزودنی هایی برای آن استفاده می شود. در ادامه به مهم ترین افزودنی های نایلون عریض می پردازیم:

  • افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش

یکی از افزودنی های نایلون کشاورزی ، افزودنی ضد اشعه ماورا بنفش خورشید است که برای کشاورزی بسیار مهم است زیرا این افزودنی از ورود اشعه های ماورابنفش به داخل گلخانه جلوگیری می کند و در ساخت این محصول از مواد تثبیت کننده ضد یووی استفاده می شود و افزایش طول عمر نایلون کشاورزی را حاصل می گردد.

  • افزودنی جاذب اشعه مادون قرمز

استفاده از افزودنی جاذب مادون قرمز برای نایلون این امکان را فراهم می سازد که از خروج گرما از محیط جلوگیری شود. استفاده از این افزودنی نایلون عریض موجب می شود که از کاهش شدید دمای داخل گلخانه جلوگیری شود بنابراین تنظیم دما انجام خواهد گرفت. از این نوع افزودنی در مناطق سرد بسیار استفاده می شود.

  • افزودنی ضد الکتریسیته ساکن

از افزودنی های نایلون عریض ، افزودنی ضد الکتریسیته ی ساکن است و این افزودنی موجب عدم جذب گرد و غبار را خواهد شد.

  • افزودنی ضد مه

استفاده از افزودن مواد ضد مه موجب عدم تشکیل قطرات شبنم در سطح داخلی پلاستیک گلخانه می شود و به این صورت نور خورشید به میزان کافی به گیاهان می رسد زیرا وجود شبنم مانعی برای رسیدن نور به گیاهان می شود که در نایلون کشاورزی از این افزودنی استفاده می شود.

نایلون عریض

نایلون عریض معمولا از مواد پلی اتیلنی ساخته می ‌شود و این نایلون ها پرکاربرد هستند و در صنایع مختلف می‌ توان از آن استفاده کرد. یکی از موارد مهم در تولید نایلون عریض ، کیفیت آن است. این نایلون ‌ها برای مصارف مختلف استفاده می ‌شوند و دارای مقاومت دوام بالا و ویژگی ‌های بسیار عالی برای پوشش محصولات می ‌باشد. نایلون کشاورزی دارای تنوع بالایی می ‌باشد و این نایلون ‌ها در انواع نایلون کشاورزی، با ویژگی‌ هایی که دارد برای بخش‌های مختلف کشاورزی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. با کسب اطلاعات دقیق درباره انواع نایلون های عریض می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 کاربرد نایلون کشاورزی

نایلون کشاورزی در عرض های مختلف تولید می‌ شود و می ‌توان برای موارد مختلف از آن استفاده کرد. ضخامت این نایلون ‌ها بین ۳ الی ۴۰۰ میکرون می ‌باشد. در تولید نایلون کشاورزی، افزودنی‌ هایی برای عملکرد بهتر نایلون عریض استفاده می‌ شود. برای جلوگیری از اشعه نور خورشید از اشعه ی یووی استفاده می شود. همچنین از اشعه ی ضد مه برای جلوگیری از وجود شبنم بر روی نایلون ها استفاده می شود.

فاکتور های مهم در تعیین قیمت پلاستیک عریض

نایلون عریض بر حسب کیلوگرم وزن می ‌شود و همچنین به صورت رولی به فروش می ‌رسد. در ادامه به موارد دیگری که بر قیمت نایلون عریض موثر می ‌باشد ، اشاره می‌ کنیم:

  • ضخامت نایلون عریض

یکی از مواردی که در قیمت نایلون عریض موثر است، ضخامت آن می ‌باشد. به طور کلی نایلون‌ های عریض در ضخامت 30 الی ۴۰۰ میکرون به تولید می‌ رسد و با توجه به مصرفی که دارید، می ‌توانید ضخامت مناسبی از این عنوان را انتخاب کنید.

  • تعداد لایه ‌ها نایلون عریض

 یکی از موارد مهم در تعیین قیمت نایلون عریض، تعداد لایه‌ ها می ‌باشد. نایلون عریض در تعداد لایه‌ های بالاتر دارای قیمت بالاتری هم خواهد بود. عرض نایلون عریض از ۱ تا ۲۰ متر متغیر می‌ باشد و بر حسب ابعادی که نایلون عریض را تهیه می ‌کنید ، قیمت آن متغیر است.

نایلون عریض

  • کیفیت مواد اولیه نایلون عریض

 کیفیت مواد اولیه برای ساخت نایلون عریض و نایلون کشاورزی باید بالا باشد و هرچه کیفیت نایلون عریض بالاتر باشد، قیمت نایلون عریض بیشتر خواهد بود. نایلون ‌های درجه یک دارای قیمت بالاتری از نایلون‌ های با مواد درجه ۲ و ۳ هستند. خرید نایلون عریض را حتما از مجموعه‌ های معتبر انجام دهید زیرا مراکز معتبر تولید کننده نایلون عریض، این نایلون‌ ها را با کیفیت بالا به تولید رسانده است.

شرکت دریا پلاستیک یکی از تولید کنندگان نایلون کشاورزی در کشور است که ابعاد مختلفی از این نایلون را عرضه می‌ کند. از طریق دریا پلاستیک می‌ توانید خرید نایلون عریض مورد نیاز را انجام دهید. این مجموعه بیشترین تنوع را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است تا بتوانند به راحتی خرید محصولات مورد نظر را انجام دهند.

فروش نایلون عریض از طریق دریا پلاستیک با قیمت بسیار مناسب ارائه می گردد و از طریق این مجموعه می توانید اقدام به خرید نایلون عریض مورد نظر خود نمایید. 

آخرین اخبار
خرید ترازوی دیجیتال فروش نایلون عریض با بهترین قیمت فروش مستقیم توربو شارژ جک s5 فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین قیمت خرید لاستیک کومهو با بهترین کیفیت لوازم یدکی گریدر و انواع آن لاستیک نکسن و ویژگی های مهم آن کوپلینگ لاستیکی و مزایای آن فروش اقساطی کرمان خودرو و شرایط آن نایلون حبابدار و ویژگی های آن زغال لیمو و انواع آن شارژ کپسول آتش نشانی با مناسب ترین قیمت لوازم یدکی قطعات بسترن و انواع آن پرسلان بر و کاربرد آن بررسی ویژگی های ویدئو پروژکتور Owlenz کفش ایمنی چه موارد کاربردی دارد؟ فروش اقساطی سایپا و مزایای آن طرح توجیهی و تاثیر آن بر کسب و کار ها خرید لاستیک دانلوپ برای خودروهای پژو کوپلینگ فلزی و ویژگی های آن سرامیک بر و استفاده از آن نایلون استرچ چه مشخصات فنی و کاربردی دارد دستکش ایمنی و مزایای آن خرید اقساطی ایران خودرو خرید لوازم یدکی گریدر به صورت اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن تجهیزات ایمنی و انواع آن انواع خدمات زغال و انواع آن انواع خدمات و تجهیزات ساختمان فروش اقساطی خودرو و شرایط آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن کمپرسور و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن ترازو و انواع آن باسکول و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن لاستیک‌ و انواع آن
کمپرسورماشین آلات راهسازینایلون حبابدارپوکه معدنینایلون شیرینگکاغذ دیواریپوستر دیواریویدئو پروژکتورترازوباسکولپوشاکلوازم یدکی بسترنلاستیکتجهیزات ایمنیگردشگریتجهیزات آشپزخانه صنعتیفروش اقساطی خودروخدمات و تجهیزات ساختمانزغالخدمات